Leveringsvoorwaarden

De goederen worden uitsluitend bezorgd in Nederland, op het persoonlijke adres dat tijdens de registratie of tijdens het plaatsen van de bestelling door de Klant is opgegeven. Indien bezorging van de goederen op een ander adres gewenst is, dient het bezorgadres in de corresponderende velden te worden ingevuld.

De bezorging wordt uitgevoerd door een bezorgdienst. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

o Bezorgkosten € 5,00 inclusief alle belastingen

o Gratis bezorging voor bestellingen van € 30,00 of meer (exclusief verzendkosten)

o Gemiddelde levertijd: binnen 5 tot 10 werkdagen (voor artikelen op voorraad) na klaarmaken van de bestelling en vanaf de verzenddatum.

Indien de Klant afwezig is, laat de bezorgdienst een ‘niet thuis’-bericht achter waarop staat aangegeven waar en wanneer de goederen kunnen worden afgehaald.

Het is in alle gevallen cruciaal dat u de staat van het pakket en van de inhoud ervan controleert. Indien het pakket en/of de inhoud ervan niet in goede staat wordt ontvangen, dient de Klant de levering te weigeren en het ontvangstbewijs te voorzien van de mededeling “geweigerd wegens slechte staat”, de datum van ontvangst en een handtekening. Tezelfdertijd dient telefonisch contact te worden opgenomen met de Consumentenservice op nummer

• 0318 58 24 24

Dit nummer is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Gesloten op feestdagen. Voor dit nummer geldt het normale telefoontarief.

Indien pas na ontvangst duidelijk wordt dat de goederen defect zijn, dient u de Consumentenservice binnen 3 dagen na ontvangst op de hoogte te stellen (zelfde telefoonnummer als hierboven)

Binnen 7 werkdagen na de datum waarop de Klant de eerste levering heeft geweigerd, wordt een vervangend pakket bezorgd.