undefined

Reparatiepakketten

undefined

Wat is een reparatiepakket?

Wanneer een elektrisch apparaat dat niet meer onder de garantie valt kapot gaat, lijkt de reparatie ervan vaak een hoop gedoe.

Om je daarbij te helpen, biedt Tefal je de mogelijkheid om je elektrische apparaat ook na de garantieperiode te laten repareren zonder prijsopgave of tijdverlies dankzij onze reparatiepakketten.

Profiteer van één tarief voor elke productcategorie, een eenvoudige procedure en een garantieverlenging van zes maanden.

undefined

De Groupe Seb zorgt voor een REDELIJKE EN UNIEKE PRIJS voor alle reparatiepakketten.

Onderdelen tegen kostprijs en een redelijk tarief van de reparateur

undefined

Wat zijn de voordelen?

Een snelle en eenvoudige procedure

undefined

Garantieverlenging van zes maanden voor het volledige product

undefined

Geen extra kosten

undefined

Vaste en unieke prijs voor elke productcategorie

undefined

Milieuvriendelijk: repareren in plaats van weggooien

undefined

Jouw Tefal cadeau

Heb je 75 euro aan Tefal producten in je winkelwagentje? Voeg dan onderstaande Travel Mug (N2011510) toe en ontvang deze gratis.

undefined

JE REPARATEUR VINDEN

undefined

Om te bepalen welk reparatiepakket geschikt is en waar je je apparaat kunt laten repareren, ga je naar de plattegrond met reparatiewerkplaatsen door hieronder op ‘Een reparatiewerkplaats vinden’ te klikken. Je kunt dan klikken en teruggaan naar deze pagina en je keuze maken.In order to determine the type of repair package that best suits your needs and geographical constraints, access the map of repair shops by clicking on "Find a repair shop" below. You can then click back to this page and make your choice.

undefined

KIES HET JUISTE REPARATIEPAKKET

undefined

Wij bieden twee soorten reparatiepakketten, afhankelijk van waar je woont: met of zonder verzending. Als er geen door de Groupe SEB erkende reparateur bij je in de buurt is, kun je een reparatiepakket met verzending kiezen en het gewoon afgeven bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.

undefined

KIES EEN REPARATIEPAKKET DAT IS AFGESTEMD OP JE APPARAAT

En profiteer van 6 maanden garantieverlenging

undefined

REPARATIEPAKKET ZONDER VERZENDING

Ik heb een reparateur bij mij in de buurt gevonden. Wat nu? Ik lever mijn apparaat daar direct af

1 - Ik kies mijn reparatiepakket en de reparateur

undefined
undefined

2 - II bestel en betaal online

undefined
undefined

3 - Ik ontvang mijn bon en factuur binnen drie uur per e-mail

undefined
undefined

4 - Ik laat mijn defecte apparaat repareren

undefined
undefined

5 - Ik haal mijn gerepareerde apparaat op: geen extra kosten

undefined
undefined

REPARATIEPAKKET MET VERZENDING INBEGREPEN

De reparateur zit niet bij mij in de buurt? Ik kan mijn apparaat verzenden om het te laten repareren

1 - Ik kies mijn reparatiepakket en het Colissimo relay point waar ik mijn apparaat nadat het is gerepareerd kan afhalen

undefined
undefined

2 - II bestel en betaal online

undefined
undefined

3 - E-mail 1: Bevestiging van bestelling + transportetiketten + traceerlinks E-mail 2: Reparatiebon en factuur.

undefined
undefined

4 - Op het pakket: verzendetiket. In het pakket: het complete product, zorgvuldig in elkaar gezet en verpakt + retouretiket + de ingevulde reparatiebon.

undefined
undefined

5 - Ik haal mijn gerepareerde apparaat af bij het Colissimo relay point

undefined
undefined
*onder de voorwaarden van de internationale garantie vanaf de datum van het afhalen van je gerepareerde product

Meer informatie nodig?

Consumentenservice

0318 - 58 24 24 \(gratis nummer\) Maandag t/m vrijdag van 9 uur tot 17 uur Elk reparatiepakket moet afzonderlijk worden besteld en de bestelling mag geen ander product bevatten. Het te repareren product moet volledig gemonteerd worden opgestuurd en er mogen geen onderdelen ontbreken.

undefined