Zoek servicecentrum

Zoek me

Product defect?

Heb je problemen met je product of is het defect? Dan raden wij je aan het terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je je aankoopbon van het product kunt laten zien. 

Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen. Je kunt deze module ook gebruiken om je product aan te melden voor 'niet tevreden, geld terug'-acties. Product of reparatie aanmelden? KLIK HIER

Vragen?

Heb je vragen of heb je advies nodig en kun je het antwoord niet vinden in de rubriek Veelgestelde vragen op onze website?

Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 24 (maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:00 uur). Bij het telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.

Je kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier.