Hulp nodig?

Is jouw TEFAL apparaat kapot?

Geen paniek, wij hebben een oplossing voor je

Of jouw apparaat nu binnen- of buiten de garantie valt, hieronder vind je de verschillende mogelijkheden om jouw apparaat toe te vertrouwen aan ons erkende reparatiecentrum.

Kies je voor de Click&Repair formule

Registreer jouw apparaat hier en volg jouw reparatie via de E-Care website.

  • Enkel de zendingen vanuit Nederland zijn toegestaan
  • GRATIS verzend- en retourkosten alleen voor producten onder garantie.

Registreer jouw apparaat

Of ons fysieke reparatiecentrum

Ga naar de balie of stuur jouw pakket op eigen kosten naar het volgende erkende reparatiecentrum:

E-CARE

STENOGRAAF 2

6921 EX DUIVEN

Email: info@e-care.nl


Telefonisch:

Van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 12:00 en van 13:00 - 17.00 uur


Reparatiebalie:

Van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 12:00 en van 13:00 - 17.00 uur



BELANGRIJKE OPMERKINGEN:

  • Jouw product moet compleet, schoon en leeg zijn (geen koffie, water, olie, enz.).
  • Voeg een zo volledig mogelijke beschrijving van de storing toe, evenals jouw volledige adres, inclusief een e-mailadres.
  • Een kopie van jouw aankoopbewijs is verplicht om aanspraak te maken op de garantie, anders krijg je een offerte toegestuurd.
  • Een apparaat dat bij een afgiftepunt wordt afgeleverd of naar een reparateur wordt verzonden, moet naar behoren worden verpakt om het te beschermen tegen eventuele transportschade. Wij verwerpen alle aansprakelijkheid voor eventuele transportschade.

Waar koop je een reserveonderdeel of accessoire?

  • Ga naar onze Online Accessoires Shop

  • Neem contact op met een winkel die gespecialiseerd is in de verkoop van reserveonderdelen en accessoires voor huishoudelijke apparaten:

PartsNL.nl

Onderdeeltotaal.nl

Heb je geen antwoord op jouw vragen gevonden of wil je meer informatie? Neem contact met ons op