1. Contact Tefal – Consumentenservice
Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice voor alle soorten vragen over onze producten en services. Om snel een antwoord te vinden op je vraag, raden we je aan om eerst de volgende rubrieken te raadplegen:
Reparaties
Reparaties Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen Accessoires kopen
Accessoires kopen Handleidingen
Handleidingen Garantie
Garantie 15 jaar repareerbaarheid
15 jaar repareerbaarheid
2. Is je product defect?
Dan raden wij je aan het terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden.
3. Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden?
Via het contactformulier kun je een vraag stellen aan onze Consumentenservice. Wij zullen afhankelijk van je vraag telefonisch of per e-mail contact met je opnemen:
4. Je kunt ook contact met ons opnemen via: