Product defect?

INFORMATIE- COVID 19

De Covid-19-situatie heeft al onze dagelijkse activiteiten beïnvloed. We willen je allereerst bedanken voor je begrip voor het feit dat het momenteel iets langer duurt voordat je antwoord krijgt op vragen en / of reparaties van je producten, al dan niet gedekt door de garantie.

Wij en onze partners die reparaties uitvoeren doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen. We houden -waar mogelijk- de online service voor verkoop van onderdelen en accessoires in stand, zoals het geval is in onze Accessoires Shop of via een aantal van onze reparateurs.

Ondertussen proberen we de vertragingen omtrent leveringen zoveel mogelijk te beperken in overeenstemming met de lokale richtlijnen. Graag je begrip dat het wellicht iets langer kan duren dan normaal. Kijk op de Contactpagina voor ingangen om contact met ons op te nemen.

Heb je problemen met je product of is het defect? Dan raden wij je aan het terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je je aankoopbon van het product kunt laten zien. 

Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen. Je kunt deze module ook gebruiken om je product aan te melden voor 'niet tevreden, geld terug'-acties. Product of reparatie aanmelden? KLIK HIER

Vragen?

Heb je vragen of heb je advies nodig en kun je het antwoord niet vinden in de rubriek Veelgestelde vragen op onze website?

Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 24 (maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:00 uur). Bij het telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.

Je kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier.