Hulp nodig?

1. Contact Tefal – Consumentenservice

Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice voor alle soorten vragen over onze producten en services. Om snel een antwoord te vinden op je vraag, raden we je aan om eerst de volgende rubrieken te raadplegen:

2. Is je product defect?

Je product valt binnen de garantie
Gaat het om een huishoudelijk apparaat of snelkookpan? Laat het gratis repareren door ons erkende reparatiecentrum
Gaat het om een pan? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je product valt niet meer binnen de garantie, dan hebben wij 3 oplossingen beschikbaar voor jou:

  • Ga met het product terug naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je de aankoopbon van het product kunt laten zien.
  • Ga voor een huishoudelijk apparaat of snelkookpan direct naar ons erkende reparatiecentrum dat je zal verwelkomen en je product zal onderzoeken om een ​​diagnose en schatting uit te voeren.
    Gaat het om een pan? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Repareer je je product liever zelf, koop dan je onderdelen en accessoires in onze online accessoirewinkel en raadpleeg onze online hulp.


Let op: Ons reparatiecentrum repareert alleen huishoudelijke apparatuur en snelkookpannen. Heb je een probleem met een pan? Neem dan contact op met onze consumentenservice via onderstaande contactmogelijkheden.

3. Je kunt ook contact met ons opnemen via:

Messenger

E-mail

Door onderstaand contactformulier te gebruiken

Contactformulier

Adresgegevens

GROUPE SEB NEDERLAND BV
Postbus 238
3900 AE Veenendaal
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal
Kvk Utrecht: 30040441
BTW nr: NL001110512B01

Telefoon

085 0520541
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur

Bij telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.