Hulp nodig?

Tefal garanties

De garantieperiode in Nederland voor het gehele assortiment van Tefal is 2 jaar.
De Tefal-garantie van 2 jaar geldt alleen voor huishoudelijk en privégebruik. Voor alle andere toepassingen is deze beperkt tot de commerciële garantie van 1 jaar. Om de garantievoorwaarden van jouw product te zien, selecteer je een van onderstaande productlijnen.

Hoe kan ik mijn elektrische product laten repareren als het binnen de garantie valt?

  • Je product is gekocht bij een van onze dealers: breng het product naar een van onze dichtsbijzijnde reparateurs door hier te klikken, om gebruik te maken van onze reparatiebelofte.

Hoe kan ik mijn elektrische product laten repareren als het niet meer onder de garantie valt?

  • Repareer je elektrische product zelf door je onderdelen en accessoires te kopen in de Online Shop en onze veelgestelde vragen te raadplegen.
  • Of breng het product naar een van onze erkende reparateurs. Je kunt de dichtstbijzijnde vinden door hier te klikken.
  • Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen. Je kunt deze module ook gebruiken om je product aan te melden voor 'niet tevreden, geld terug'-acties.

Product of reparatie aanmelden

Kleine huishoudelijke apparaten

Heb je de gevraagde informatie niet gevonden? Neem contact met ons op

Hoe kan ik mijn elektrische product laten repareren als het binnen de garantie valt?

Er zijn verschillende mogelijkheden binnen de garantie:

  • Je product is gekocht bij een verkoper van ons merk: breng het product terug naar het verkooppunt waar je het hebt gekocht (of neem contact op met je verkoper als je het online hebt gekocht).
  • Je product is op onze website gekocht: om de verwerking van je aanvraag makkelijker te maken, verzoeken wij je ons een e-mail te sturen via ons contactformulier:
    - aankoopbewijs
    - een foto van je product (zonodig van binnen- en buitenkant)

Kookgerei is niet onderhevig aan repareerbaarheid en kan daarom niet worden gerepareerd.

Pannen - Bakvormen - Snelkookpannen

Heb je de gevraagde informatie niet gevonden? Neem contact met ons op

Voor accessoires, Reserveonderdelen, Keukenhulpen, Drank- en voedselbehoud

Heb je de gevraagde informatie niet gevonden? Neem contact met ons op

Wat is een internationale garantie?

Het is een garantie waarmee je kunt profiteren van alle voordelen, ongeacht het land van aankoop van het product en het land van verblijf, in alle landen die in de bovenstaande download zijn vermeld.

De productgarantietermijnen kunnen echter van land tot land verschillen. In dit geval moet rekening worden gehouden met het land van aankoop om de duur van de garantie te weten.

Onze shop voor onderdelen en accessoires

Je kunt reserveonderdelen bestellen, montage-instructies downloaden of instructievideo's bekijken.

Dit is de goedkoopste oplossing, maar vereist enige demontage en montage. In dit geval is een doe-het-zelfreparatie niet gegarandeerd.

Ga naar de Accessoires Shop

Wat betekent de reparatiebelofte van 15 jaar tegen een eerlijke prijs?

De kosten van onderdelen tegen een eerlijke prijs en de beschikbaarheid van een netwerk van erkende reparateurs maken deel uit van ons 15-jarige reparatiebelofte.

Sluit de deksel van je Tefal apparaat niet meer en valt je apparaat niet meer onder de garantie? Je hoeft niet het hele apparaat opnieuw te kopen! Je kunt de deksel eenvoudig los bestellen in onze Accessoires Shop. Zo heb je langer plezier van je product en zal de natuur je dankbaar zijn!

De kosten van reparatieonderdelen, evenals de beschikbaarheid van een netwerk van geautoriseerde reparateurs om reparaties uit te voeren, maken ook deel uit van onze toewijding aan de reparatiebelofte van 15 jaar tegen een eerlijke prijs.